Nog 1,5 maand.. - Reisverslag uit 's-Gravenzande, Nederland van Sabrina en Carla Werf - WaarBenJij.nu Nog 1,5 maand.. - Reisverslag uit 's-Gravenzande, Nederland van Sabrina en Carla Werf - WaarBenJij.nu

Nog 1,5 maand..

Door: Carla en Sabrina

Blijf op de hoogte en volg Sabrina en Carla

02 November 2008 | Nederland, 's-Gravenzande

..en dan vertrekken wij voor 2 maanden naar Ghana!

We gaan daar vrijwilligerswerk doen voor de organisatie GoodWorkGhana. De eerste maand gaan we ons inzetten voor een nieuw weeshuis in Kokobeng, dat eind dit jaar wordt geopend. De tweede maand gaan we werken in het weeshuis New Life Home, in Kumasi. Dit opvangcentrum is in 1988 opgericht en er wonen ongeveer 40 kinderen en 20 volwassenen. De meeste kinderen hebben een lichamelijke of geestelijke stoornis en zullen onze aandacht heel fijn vinden.

Maar iedereen kan helpen! Wij willen namelijk geld inzamelen om allerlei noodzakelijke spullen voor de weeshuizen te kunnen aanschaffen. Daarnaast is tweedehands kleding welkom, evenals speelgoed en artikelen die op school te gebruiken zijn.

We stellen het zeer op prijs als je een bijdrage wilt leveren, in welke vorm dan ook. Wij, maar vooral de Ghanese weeskinderen zullen je er dankbaar voor zijn.

Je kunt een bijdrage storten op bankrekeningnummer 34.29.48.989 t.n.v C. Werf te ’s Gravenzande, o.v.v.‘Weeshuis Ghana’. In dit reisdagboek zullen we aangeven waar het geld aan is besteed en vertellen over alles wat we meemaken!

Alvast bedankt!
Groetjes Carla & Sabrina

Kijk voor meer informatie over de organisatie en de projecten op www.goodworkghana.nl.

• 02 November 2008 - 19:09

Fred:

Hey!! Heel veel succes daar! Ik zal volgend weekend wat biertjes minder drinken en ook ff wat centjes overmaken! ;)

• 02 November 2008 - 21:11

Pa:

Meiden ik vind het echt een super gaaf initiatief van jullie !!!
    Om de Ghanese kinderen en ouderen die het hard nodig hebben een handje te gaan helpen. En ik ben er van overtuigd dat het met jullie warmte en inzet een groot succes gaat worden.
    En wij gaan er zeker voor zorgen dat jullie niet met lege handen daar aankomen.

• 02 November 2008 - 21:13

Dirk:

Fred maak er een paar weekendjes van!!!

• 03 November 2008 - 07:49

Esther:

Veel succes (en plezier) in Ghana straks. Gelukkig kunnen we elkaar nog wel even zien voordat je weg gaat :) Zal zo eens even kijken wat ik nog in mijn oude sok heb liggen ;)

• 03 November 2008 - 15:58

Ma:

Lieve Meide,
    Ik moet nog steeds aan het idee wennen dat jullie straks 2 maanden naar Afrika gaan!Maar .....wat jullie daar gaan doen is toppie!!!!!Zal jullie missen!Wens jullie heel veel sucses!Dikke Kus Mam

• 03 November 2008 - 18:14

Aad En Gemma:

Meiden wij vinden het super wat jullie gaan doen en vast ook een hele mooie ervaring voor jullie!!!!!Succes met jullie project!!!

• 03 November 2008 - 18:30

Peter:

Hallo Sabrine en Carla,

Wat een mooi initiatief! Ik ben benieuwd naar hoe en wat jullie met goederen willen doen. Ik zit in het bestuur van een stichting die ook kleren en geld inzamelt voor dergelijke tehuizen in de Oekraine. (www.shho.nl)Transport en douane is niet altijd even makkelijk

• 03 November 2008 - 19:40

Jan:

Hallo Carla en Sabrina...

een geweldig initiatief wat jullie gaan ondernemen. Zo direct en puur jezelf, je energie en je inzet geven aan al die mensen die het daar zo hard nodig hebben... echt super en wij hier in Warnsveld zullen jullie zeker gaan steunen en natuurlijk ook jullie reisverslagen daar gaan volgen...
    SUPER SUPER SUPER

wij zijn trots op jullie
    Erica en Jan

• 04 November 2008 - 08:40

Hananja:

Heej Lieve vriendinnetjes!
    Ik ga jullie ook zo erg missen:-(
    Gelukkig gaan jullie echt een hele leuke tijd tegemoet!!

Dikke knuffels

• 07 November 2008 - 11:06

Ton En Joke:

hoi car en sab
    spannend allemaal hoor.
    mooi initiatief,goeie reis alvast en veel succes.

• 09 November 2008 - 18:56

André En Maria:

Hallo Sabrina en Carla,

Geen woorden, maar daden! Fijn dat jullie daar zo over denken. Heel veel succes met de voorbereiding en de uitvoering van jullie plannen.

• 13 November 2008 - 15:18

Melissa:

Hey meiden,

Wat super wat jullie gaan doen!! Ik weet zeker dat jullie dit kunnen en dat de mensen daar erg blij met jullie zijn. Ik ga zeker jullie reisverhalen volgen.

Succes nog met de laatste voorbereidingen.

• 13 November 2008 - 15:19

Melissa:

Hey meiden,

Succes nog met de laatste voorbereidingen.

• 17 November 2008 - 10:35

Jan En Mieke:

Hoi meiden

Wat leuk en mooi dat jullie dit gaan doen.
    Wij wensen jullie heel veel succes en we zullen jullie berichten met verslagen zeker bijhouden.
    Ook gaan we meer aandacht aan jullie ouders geven , want die zullen jullie zeker missen!! Veel plezier met de voorbereiding.
    Jan en Mieke

• 23 November 2008 - 16:57

Leo En Jose:

Sabrina en Carla wij wensen jullie heel veel werk plezier!!Su6es met het eerste weeshuis in kokobeng!

• 30 November 2008 - 20:38

Nan & Bu:

Heeej dushi's!

15 december komt nu wel erg dichtbij...wij gaan jullie echt missen!! :( Maar super dat jullie je droom verwezenlijken! Wij wensen jullie heel veel succes & plezier toe in Ghana!

Liefs en dikke zoen Nanda & Guido!!

• 06 December 2008 - 10:09

Marije:

Heeej spenkies...
    Het is bijna zover!! Spannend! Ik weet ook zeker dat jullie een top tijd gaan beleven en dat jullie als herboren terug komen. Dan ben je weer blij met alles in Nederland:)

Heeel veel plezier en suc6 en ik ga ook zeker jullie verhalen op de website volgen!

kuz marije

• 07 December 2008 - 16:33

Henry En Carolien:

Carla en Sabrina,
    Wij wensen jullie een goede reis en wij vinden jullie kanjers dat jullie dit gaan doen. Wij zullen jullie volgen en maken een bijdrage over.
    De kinderen in Ghana zullen blij zijn met jullie.

• 08 December 2008 - 22:36

Hans & Eva:

Carla en Sabrina,
    jullie hebben veel om uit te delen, omdat je veel liefde ontvangen hebt.
    De mensen, die jullie zullen ontmoeten weten dat, ook zonder woorden, te waarderen.
    Veel plezier met z'n allen!

• 11 December 2008 - 21:02

Oma Van Der Wel:

Lieve Carla en Sabrina

Ik wens jullie een goede reis en heel veel sucses!
    Mensen daar zullen heel blij zijn met jullie hulp,ik zal jullie missen.een lieve groet van jullie Oma.